Garnforbrug

onsdag den 15. september 2010

Fantastiske London.

Min mor og jeg havde en fantastisk tur til London, og det er bestemt ikke sidste gang jeg tager derover. Faktisk er jeg frisk på at tage afsted igen med det samme.

Vi fik bl.a. set Buckingham Palace, The mews, Trafalgar Square, Piccadilly Circus, Oxford Street, Harrods og var på sejltur på Themsen og i teatret og se musicalen Mamma Mia.
Nogen stor shoppetur blev det ikke til denne gang, men nu ved jeg hvor butikkerne ligger, og er blevet meget klogere på byen, så jeg er frisk på en weekendtur.

Lidt nåede vi dog at shoppe og efter at have læst om Hannes stof indkøb i London, ville jeg også i Shaukat og se om jeg kunne finde hemmelige stofskatte. Det blev til disse 4 stykker stof, som jeg faldt pladask for.



Derud over fik jeg købt lidt te, og nåede på en lille halv time at super shoppe i Primark, inden vi skulle til lufthavnen.

Nååå ja, så MÅTTE min mor jo bare eje en pose fra Harrods, så det passede perfekt med at jeg købte denne prisme pynte ting i deres juleafdeling og så fik hun posen. Super flot afdeling, men også med mange ting der i mine øjne intet havde at gøre med jul.



Alt i alt en super hyggelig tur.

Og Bastian ? Han boede på 6 Stjernet kattepension imens. I mit næste liv. vil jeg gerne være min egen kat, sikken en forkælelse....

2 kommentarer:

  1. Det lyder som en rigtig god tur I har haft - er lidt midundelig ;o)
    Glæder mig til Kreamøde hos dig næste gang
    Knus Jette

    SvarSlet
  2. Jeg glæder mig også til at se dig igen, det er alt for lang tid siden.

    Jeg håber at benet har det bedre til den tid. ;0)
    Knus
    Lene

    SvarSlet