Garnforbrug

søndag den 22. august 2010

Planlægning

Lige om ikke så længe har jeg en lille uges ferie igen. Først var min tanke at jeg ville sydpå. Bare sidde på en balkon og læse, strikke, og glo ud i luften. Men afrejsedatoerne passede ikke så godt med mine krav.

Så i stedet er min mor og jeg blevet enige om at vi tager til London, et par dage.

Jeg har aldrig været i London før, kun i Manchester, så jeg glæder mig.

Igår brugte vi dagen på at finde ud af hvad vi hver især har af ønsker til hvad vi skal se og opleve. Det skal være en slappe af tur, så hvis vi kan se når vi kommer derover at vi har været for optimistiske omkring planlægningen, så regigere vi bare. Det har vi altid været gode til, min mor og jeg.
Men alt i alt har vi næsten de samme steder vi vil se, så det skal nok gå.

Idag skal jeg ud og se på kattepensioner. Den jeg plejer at bruge er desværre lukket, og det bliver svært at finde et lige så godt sted igen. Jeg har brugt morgenen på at søge på nettet, og har fundet 2 steder der ser fine ud.

Så nu har jeg 2 ting at glæde mig over:

1: At finde den perfekte kattepension til Bastian
2: Jeg skal til London!!!!

Hvor heldig har man lov at være på en regnfuld søndag. :0)


Lene

2 kommentarer:

  1. Ih hvor lyder det hygeligt såsan en mor/datter-tur. Jeg håber du finder en rigtig god kattepension så Bastian også får en god ferie ;o)

    SvarSlet
  2. Hej Jette
    Jeg har fundet en rigtig god en til ham, hvor han både kan være i indebur og kommer ud i et udendørs legebur. Og så er der heste, sådanne nogle har han ikke set før, så dem skal han nok få meget glæde af at ligge og kigge ud på. ;=)

    SvarSlet