Garnforbrug

søndag den 18. april 2010

Et levn fra skoletiden......

Jeg har det altid sådan at når jeg vil lærer noget nyt, så går jeg på biblioteket og låner bøger, og så læser jeg mig frem til det jeg vil vide.
Lidt lige som i folkeskolen, når jeg skulle lave opgaver om et bestemt emne. Jeg kan bruge timer på at læse og få inspiration, og denne gang er ingen undtagelse.

Så den sidste uge er gået med at læse, arbejde og færdiggøre strikke projekter.

Jeg var til kaffe/kage hos min tovholder/ garncentral fra rokken.dk i onsdags, hvor jeg afleverede færdigstrik og fik nyt garn med hjem. Det var som altd rigtigt hyggeligt, og jeg fik hjælp af de andre til at sy hank på en filtet taske.

Igår var jeg med min mor, bror og svigerinde inde på Amalienborg og se Kronprinsparrets kommende hjem. Jeg har set noget af det program der var om istandsættelsen, men hold da op, hvor var det bare overvældende at se "live ". Det var slet ikke som jeg havde forestillet mig. Nogle rum var meget mindre end jeg havde forestillet mig, bl.a. riddersalen, som er det største rum i alle 4 palæer. Det er derfra de kongelige går ud på balkonen. Men alt i alt nogle meget flotte rum og især kunstværkerne var super flotte, og man kan få timer til at gå med at studere dem og stuklofterne, for ikke at tale om lysekronerne.

Idag står den på oprydning og ren afslapning.

Rigtig god søndag til alle. ;0)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar