Garnforbrug

lørdag den 10. april 2010

1. gang......

1. gang man prøver noget her i livet, vil altid være en speciel oplevelse, og noget man husker.

Jeg har for første gang være på håndarbejdsmesse / kreativ messe idag, og jeg elskede det !!

Jeg er kommet hjem med så megen inspiration og gå-på-mod at jeg næsten ikke ved hvad jeg skal gøre af mig selv. Jeg skriver og skriver i min lille " ide " notesbog og prøver at huske alle indtrykkende, og ideerne.

Jeg har jo altid været en kreativ pige, men det er ikke altid at inspirationen har hængt ved, men nu er den der, det kan jeg mærke. Jeg har strikket og hæklet i nogle år nu, og nu kan jeg mærke at jeg er klar til at sy igen. Så jeg har kapret min mors symaskine med hjem.

Hvem hvad det kan blive til. ;0)

4 kommentarer:

  1. og velkommen til blogland, håber du viser nogel af dine kreationer :-)

    SvarSlet
  2. Hej Lene Dejligt at se dig her i blogverdenen - pas nu på det er en tidsrøver ;o)
    Knus Jette

    SvarSlet
  3. Tidsrøver eller ej, jeg skal nok få lagt noget af det jeg laver herind. ;0)

    SvarSlet
  4. Velkommen i blogland og velkommen til patchworkernes vidunderlige, sjove, udfordrende og farvestrålende verden. Jeg glæder mig til at se, hvad du kommer til at kreer! Quilte hilsner Maria

    SvarSlet