Garnforbrug

onsdag den 21. april 2010

1 ret, 1 vrang.



Jeg skal til 80 års fødselsdag, om 3 ugers tid,og har købt en flot lys lilla kjole. Jeg mangler en jakke, og nægter at møde op i den samme sorte jakke, som jeg altid tager på når jeg 5 sek. før jeg skal ud af døren, mangler en jakke.

Så kom jeg jo i tanke om at jeg for et lille års tid siden, købte noget effekt garn, til en bolero i perlestrik, hos en garnpusher i Struer. Frem med garnet og opskriften fra bunden af garnkurven, og så kom jeg i tanke om, at jeg ikke aner hvordan jeg skal læse sådan en opskrift......

Så nu har jeg aftalt med en strikkeveninde at hun på det nærmeste står klar ved telefonen, for at forklare mig hvad det er jeg skal gøre, når jeg ikke forstår hvad der står i opskriften.

Så jeg klør på med 1 ret, 1, vrang inde i hovedet, for ellers kan jeg ikke huske, hvordan jeg skal strikke den næste maske.

Lidt tidlig alzheimer har vi vel alle. ;0)

1 kommentar:

  1. Det garn ser spændende ud - glæder mig til at se resultatet ;o)
    Knus Jette

    SvarSlet