Garnforbrug

fredag den 18. juni 2010

Fri weekend.

Ind i mellem er jeg nødt til at have en fri weekend. Når jeg kan se i min kalender at jeg får lige vel rigeligt at lave, sætter jeg en weekend af til at lave ingenting, hvis det er det jeg har lyst til.

Denne weekend er en fri weekend. Og jeg trænger... noget så eventyrligt.

Vi er normalt 5 piger til at passe kundecentret, på arbejdet. Men på grund af fridage og en syg, har vi i 2 dage kun været 2 piger. Det kan mærkes, meget.

Men så er det dejligt med en fri weekend.

Lørdag formiddag skal bruges på praktiske ting, og eftermiddagen er sat af til at se Kronprinsesse bryllup fra Sverige. Victoria og jeg er født samme dag. Hun 10 min før mig, og jeg har altid prist mig lykkelig for at det ikke var mig der blev født i Sverige. ;0)

Søndag skal jeg med min mor til Rishøjhallens loppemarked. Vi plejer altid at finde nogle gode ting, så mon ikke vi gør det igen i år. Jeg håber. ;0)

God weekend

Lene

Ingen kommentarer:

Send en kommentar