Garnforbrug

torsdag den 6. maj 2010

Så tæt på og så alligevel ikke.

Min bolero der skulle være færdig på søndag er lagt i skammekrogen.
Ikke at den har gjort noget forkert det var nok mere mig. Alt var klappet og klart, jeg manglede " kun " at samle den, samle 190-200 masker op og strikke 10 cm krave. Det hele var planlagt til igår aftes, for så kunne jeg stadig nå at blive færdig til tiden.

Uheldigvis kom min strikkesupporter til at samle den forkert, med den konsekvens at en saks blev fundet frem og et længere oppilningsrabejde påbegyndt. Resultatet blev, at vi ikke nåede at samle den, og samle masker op.

Men nu tror jeg jo på at ting sker af en grund. Jeg har været SÅ meget i tvivl om jeg skulle have den lilla kjole og bolero på til fødselsdagen på søndag, og nu er jeg sikker.

Kjolen er hængt i skabet og boleroen er efterladt hos strikkesupporteren som samler den, og samler masker op for mig.

Jeg har allerede styr på hvad jeg skal have på i stedet til fødselsdagen.
Så er alt jo godt.

Ha en god dag derude. ;0)


Lene

1 kommentar:

  1. Ærgerligt at din boleo ikke blev færdig - men godt at du har fundet et alternativ
    Knus Jette

    SvarSlet