Garnforbrug

torsdag den 13. maj 2010

Kan man have en strikkeblokering?

Hvis man kan er jeg sikker på at jeg har en.

Jeg har ikke strikket i en hel uge. Jeg har ganske enkelt ikke haft lyst.

Ikke haft lyst ? Mig ? Som ikke kan se TV uden at strikke samtidig.

Jeg er sikker på at lysten nok skal komme igen, jeg tror bare at mit " marathon-bolero-projekt " tog pusten lidt fra mig.

Til gengæld har jeg fået læst en del. Skabt en ny hyggekrog i stuen, med den gode lænestol jeg arvede fra min mormor og et lille bord til en godt kop Te.

Desuden har jeg rykket rundt på reolerne i kontoret, så jeg kan få plads til mine kreative hobbyer. De har indtil nu ligget i en skuffe. Men efter at have set en del bloggeres " kreative huler " er jeg blevet inspireret til at få mine egne ting frem i lyset.

Lene

Ingen kommentarer:

Send en kommentar