Garnforbrug

tirsdag den 29. marts 2011

Endeligt

Så er jeg endeligt blevet færdig med en rundstrikket vest, som var ved at udvikle sig til lidt af et langvarigt projekt.

Jeg er bare Så glad for at den endelig er færdig, og samtidig går jeg lidt og pusler med ideer, om at bruge noget af alt det garn jeg har liggende til at strikke en mere. Men jeg tror ikke at det skal være lige med det samme, er lidt træt af rib strikning lige nu.

Den er strikket i Baya fra Stof2000, og jeg har brugt ca. 10 ngl. til en str. M.


Den er dejlig varm, selv om den er uden ærmer.




Lene

6 kommentarer:

  1. hvor er den fin er helt vild med ryggen. Godt du ikke gav op

    SvarSlet
  2. Det holdt også hårdt, fik strikket en del varmestuestrik ind imellem der blev strikket på vesten. :=)

    SvarSlet
  3. Den er da blevet flot. Hvor har du opskriften fra? Ikke at jeg har tid til at strikke den lige nu...

    SvarSlet
  4. Hej Alis

    Den er fra kreativStrik, og meget nem at strikke. Mon ikke du får tid når Esben er blevet noget større. ? :0)

    SvarSlet
  5. Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.

    SvarSlet
  6. Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.

    SvarSlet